Wycieczka do Tworkowa klas 1-3

W środę 15. września zorganizowaliśmy pierwszą w tym roku szkolnym wycieczkę klas 1-3. Celem naszej wyprawy była wspólna zabawa, poznanie naszej najbliższej okolicy i integracja z nowymi uczniami klasy pierwszej. Przygodę rozpoczęliśmy wspólną podróżą pociągiem do Tworkowa. Po 10 minutach wyszliśmy na peronie PKP w Tworkowie. Spacerkiem udaliśmy się pod ruiny zamku, gdzie na dużym placu zabaw zrobiliśmy sobie piknik- śniadanie. Po wspólnym posiłku wszyscy meli ochotę na zabawę, którą umożliwiły nam znajdujące się przy placu zabaw urządzenia do ćwiczeń. Ok 10.30 udaliśmy się na zamek, gdzie zwiedziliśmy dziedziniec, a następnie weszliśmy na wieżę widokową, skąd podziwialiśmy najbliższą okolicę. Ostatnim punktem naszej wycieczki było zwiedzanie gospodarstwa agroturystycznego Pani Gabrieli Krzykała. Tam dzieci mogły nakarmić kozy, owieczki, zobaczyć różne odmiany kaczek oraz gęsi. Dzieci były zachwycone bezpośrednim kontaktem ze zwierzętami. Na koniec spacerkiem wróciliśmy na stację PKP, skąd wyruszył nasz pociąg do Chałupek. Niestety w drodze powrotnej doszło do awarii pociągu i nasza podróż, która miała trwać kilka minut przedłużyła się do 100 minut. Mimo tych niezapowiedzianych przeszkód wycieczka wszystkim bardzo się podobała.