Wycieczka szkolna klasy VI SP do Wrocławia

Przez dwa dni – 20 i 21 maja klasa VI była na integracyjnej wycieczce we Wrocławiu. Razem z klasą VI z Zabełkowa poznawali się lepiej zwiedzając to przepiękne miasto. Pobyt we Wrocławiu miał służyć przede wszystkim przełamaniu lodów między przyszłymi gimnazjalistami, bo już we wrześniu zasiądą we wspólnych ławkach naszego gimnazjum. A oto krótka relacja:
Wyruszyliśmy wczesnym rankiem, żeby już w południe stanąć na terenie nowoczesnego stadionu wrocławskiego. Zwiedziliśmy między innymi szatnie piłkarzy Śląska Wrocław, a cały obiekt wywarł na nas ogromne wrażenie (zasiedliśmy nawet w skórzanych fotelikach VIP-ów). Równo o godzinie 13-tej zobaczyliśmy seans fontann tańczących do akompaniamentu muzyki poważnej. Zaraz potem przejechaliśmy do wrocławskiego ZOO. Tam spacerowaliśmy odwiedzając zwierzątka różnego gatunku, z różnych kontynentów, przedstawicieli fauny i flory. Punktem kulminacyjnym pierwszego dnia był dwugodzinny pobyt w Aquaparku. Tam wyszaleliśmy się i wymoczyli za wszystkie czasy. Główną atrakcją była „skocznia Małysza”, a na pozostałych zjeżdzalniach chłopcy bili rekordy prędkości. Późnym wieczorem udaliśmy się na obiadokolację i odpoczynek do hostelu na samym rynku. Przepiękna pogoda zachęciła nas do spaceru po uroczym wrocławskim starym mieście. Dzien był bardzo intensywny i wyczerpujący, ale i ciekawy.
Drugiego dnia po śniadaniu i spakowaniu bagaży udaliśmy się na zwiedzanie. Oprócz zabytków, obiektów sakralnych, Uniwersytetu Wrocławskiego, a tam wieży i Auli Leopoldina, podziwialiśmy także przepiękną roślinność ogrodu botanicznego, rzadkie okazy roślin i drzew oraz pomniki przyrody. Koło południa zjedliśmy ciepły posiłek i ruszyliśmy na zakup pamiętek i upominków dla najbliższych. Kiedy już dopełniliśmy formalności udaliśmy się w podróż powrotną. Połowa z nas słodko spała, a druga podsumowywała te dwa dni i dzieliła się wrażeniami. Było super, a przede wszystkim udało nam się dotrzeć do domu bez szwanku i niemiłych niespodzianek.

Wycieczka klasy VI SP do Wrocławia

Kliknij link i ZOBACZ GALERIĘ ZDJĘĆ Z WYCIECZKI!!!